Oldalak

2019. július 18., csütörtök

72. Sok picinke vízcsepp tengert is betölt, kis homokszemekből áll e széles föld

Eddig az életem, életünk nagy tapasztalatait írtam le. De se szere, se száma nincs a sok-sok, apróbbnak tűnő tapasztalatoknak, melyek által az Úr Jézus felkészít a még nagyobbakra is. Úgy érzem, mintha az Úr érzékeltetni akarná velem, velünk, hogy te halandó, gyenge gyermekem, vedd figyelembe azt, hogy Én, szeretlek, tanítalak, nevellek, fenyítelek, mikor mire van szükséged és ne a véletlenek játékának, vagy a környezeted jó, vagy rossz indulatának tulajdonítsd a veled történt eseményeket. Így most egy pár ilyen apróbbnak tűnő dolgot fogok leírni. Az adventisták segítenek, ezt állapították meg rólunk az emberek és ezzel fogadott egyik ember a másikával. Ekkor még csak a 3 kislányunk volt meg. Elöl, az utcai kerítésen belül, a virágoskertet kapáltam. Odajön egy ismeretlen férfi, aki azt mondja, legyen szíves adni nekem kölcsön 25 Ft-ot, mert én Pesten lakom és a fiaméknak hoztak sódert és nem elég a pénzem. Nagyon meglepődtem, mivel szüksége van rá, hát oda adtam azt az összeget, ami félre volt téve, a beteg biztosítás befizetésére. Abban az időben cserélték Gyömrőn a villanyoszlopokat, és itt az Eskü téren volt az Elműsöknek a lerakata. Ott rakták fel teherautóra az oszlopokat. Mikor ez az ember a pénzzel elment, kevés idő múlva, iszonyú nevetésre lettem figyelmes, és ahogy a hang felé néztem, hát 8-10 férfi felém fordulva hahotázik. Utólag derült ki, a fogadásuk bejött. Nekem ez rosszul esett, mert hiányzott az a pénz. Azután úgy voltam vele, az Úr Jézus tud-lát mindent, ha megengedte, legyen áldva szent Neve. Így aztán megnyugodtam. Pár nap múlva, az Úr Jézus valakit indított, lehet, hogy azokat az embereket, vagy másokat, ezt nem tudom, csak egy papír 50 Ft-os össze volt hajtogatva négy részre és a kapu alá becsúsztatva. Nagyon boldog voltam, mert duplán visszakaptam, amit adtam. Aki kérte tőlem a pénzt, az személyesen soha többé nem jelentkezett. Így aztán csak rejtély marad előttem a dolog. De az Úr Jézus kirendelte, sőt duplán megáldott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése