Oldalak

2019. július 18., csütörtök

80. A fehér skoda

Augusztus 20-i ünnepély volt, előttünk az Eskü téren. Bélus megismerkedett egy aranyos, csehszlovák kislánnyal. Leveleztek egymással, majd a kislány rokonának az esküvőjére készültek, Bélust is meghívták. Az esküvő előtti napon közölte a kislány, hogy Bélus maradjon itthon, ne menjen el. A fiam rosszat sejtett és még aznap, a fehér Skodával lement Dorogra, ott aludt a nővérénél, Évikéméknél. Nagyon szerettem volna, ha a fiunk nem ül kocsiba, féltettem őt és bementem a szobájába, leborulva, sírva kértem az Urat, nem bánom, hogy mit enged meg az életében, csak az életét tartsa meg, őrizze meg az Úr! Ha tehettem volna, a két kezemmel húztam volna vissza a kocsit! Kérleltem ne menjen el, de elment. Évikéméktől másnap reggel kocsiba ült és szinte egy pár száz métert ment és úgy szólván egy áltó helyben, a Skoda eleje csúnyán összetört. Az történt, hogy akkor még nem volt autósrádió, és magnó sem volt beszerelve. Ezért a kétkazettás magnót vitte el, a fiam és vezetés közben akarta hallgatni. Mivel nem figyelt maga elé, a közelben valami erős csövekkel volt körülvéve, és valami zárt hűtésre szolgáló motor volt védve. Ennek az erős csöveknek neki ment a Skoda és oda-vissza verődött, amíg lecsendesedett, de olyan csúnyán összetört az eleje, hogy Dorogról elment Esztergomba, de a kompon a fiamat nem engedték át Csehszlovákiába, mivel roncs kocsinak nézett ki. Így a fiunk, visszament Dorogra, Évikémékhez, és vonattal ment át Szlovákiába. Kiderült, hogy a kislány kibékült a régi barátjával, és az lett a koszorús legénye az esküvőn. Így a mi drága kisfiunk életben maradt. (Ugyanis azt akarta, hogy a kocsival átmegy, és ha a kislány elutasítja őt, akkor ő a kocsival szándékosan karambolozik, hogy meghaljon.) De az élet Ura, Jézus Krisztus, akinél minden ember élete nyitott könyv, ismeri mindenki életét, kezdettől végig és így a mi fiunk életét is. Ezért törött össze a Skoda, szinte egy álltó helyben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése