Oldalak

2019. július 18., csütörtök

83. Béluskának unokája született

Sok év telt el azóta, a Béluskámnak első unokája megszületett, nekünk a második dédunoka. Ami elszomorít bennünket, hogy ez a fiunk, a Béluska, akinek a születése is a jó Teremtő, szerető, gondviselő Istenünknek az ajándéka, mert a három lányunk után, ő a várva várt fiú, ő 4 kg 60 dkg-mal született, és ráadásul keresztben feküdt a méhemben. Itt is a jó Teremtő Istenünk volt velünk. Mert olyankor jött rám a szülési fájás, amikor az én orvosom nem volt bent a kórházban, aki császározott volna. De az aranyos, Barrabás doktor úr volt az ügyeletes, ő nem szeretett császározni. Őt rendelte nekünk, a drága jó Istenünk! Amikor jöttek a fájások, ő tette a maga dolgát, jó szíve volt, és kicsi vékony ügyes keze. A jó Isten segítségével, megfordította a Béluskát, simán megszületett. Azt mondta a doktor úr, na, anyuka, itt van a nagy óvodás fia. 4 kg 60 dkg. Itt meg kell említenem, hogy egy év múlva, szintén a Barrabás doktor úr volt az ügyeletes és akkor megszületett, a második kisfiunk, az Árpikánk, ő farral feküdt a méhemben, ekkor azt mondta a doktorúr, na, anyuka, itt van az iskolás fia, 4 kg 80 dkg-mal született.
Tehát, ami elszomorít bennünket, hogy most már a második éve, hogy ateista lett a Béluskánk. Ez a gyerek, akinek az életét a drága jó Istenünk, megmentette számtalanszor. És most nagyon csúnyán tagadja Őt. Mikor először mondta és csúnyán tagadta az Urat, azt gondoltam, hogy összeroppanok, sírtam, ordítottam, ez szörnyű, ilyen nem lehet! Ő náluk voltam ekkor és szégyelltem magamat az Úr Jézus előtt, hazajöttem és sírva kértem bocsánatot az Úr Jézustól. Mert mielőtt terhes lettem, azt kértem: Uram, Jézusom, légy velem, légy segítségül, hogy ne szüljek gyermeket, aki a kárhozat fia lenne, az meg se foganjon, ha véletlenül megfoganna, akkor te vedd el jó Atyám. Hát az Ő kegyelméből öt terhesség és öt szülés volt. És mikor imádkoztam, megszégyelltem magamat az Úr előtt, bocsánatot kértem Tőle és azt mondtam, Uram, drága Jézusom, drága szent kezedbe teszem le ezt a fiút és a többieket és magunkat is, Te tartsd meg őt és mindünket. Hiszen Uram, Te ismered minden ember szívéhez vezető utat és Te add, hogy akaratod legyen úgy, az ő életükben és mienkében is. Köszönöm, hogy ismersz bennünket és vezetsz, add, hogy tudjunk Szentlelked vezetésének engedni, valamennyien, kegyelmed által. Ámen. Ez csodálatos, olyan békesség és nyugalom lett úrrá rajtam azóta is, legyen áldva, dicsérve, örökké az Úr Jézus szent neve. Ha megint mondja a Béluskánk a maga eszement dolgait, amiket az internetről leszedett, már nem hasít belém, mert Annak a drága szent kezébe tettem az életüket, életünket, aki a VAGYOK, aki a CSODÁLATOS, GONDVISELŐ, JÓ ÉDES ATYJA minden teremtményének. Boldog vagyok, hogy olyan nyugalmat és békességet adott a szívembe, amilyent, Rajta kívül, senki és semmi nem tud adni. Áldom, dicsérem és dicsőítem, SZENT ÉS NAGY NEVÉT, amíg utolsót szusszanok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése